De voorbereidingen zijn begonnen ....... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Robert en Frieda - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen ....... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Robert en Frieda - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen .......

Blijf op de hoogte en volg Robert en Frieda

18 Augustus 2016 | Canada, Vancouver

Nog 7 dagen om de reis voor te bereiden naar Canada. Vorige week de reispapieren gehad en deze zijn geweldig uitgebreid. Dat maakt dat we er nu meer vertrouwen in hebben dat we niet zullen verdwalen in Canada, ook al hebben we een navigatie, en dat we alle high lights van West Canada inderdaad ook zullen gaan bewonderen. Als ik reisverhalen van anderen lees, dan moeten dat er velen zijn. We zullen volgens hen van de ohh in de andere ahh gaan vallen, we zijn benieuwd. Nu me nog proberen heen te zetten over mijn angst voor wilde beren en dan vooral voor die zwarte exemplaren, brrr. En daarom heb ik vanmiddag nog een heuse wedstrijdfluit gescoord, zodat deze wollige voddenbalen vreselijk schrikken als ze me zien. Natuurlijk nadat ik ze nog wel even op de gevoelige plaat heb vast gelegd. :-)

• 18 Augustus 2016 - 20:48

Yvonne:

Dat is nog eens een leuk vooruitzicht. Lijkt me echt een geweldige reis te worden. Leuk Frieda, die wedstrijdfluit, misschien zijn ze wel in voor een wedstrijdje. Geniet nog even van de voorpret. We spreken elkaar nog.

• 28 Augustus 2016 - 16:20

Yvonne Henkes:

Haha, net nog even dit verslag gelezen (beter laat dan nooit) en ik zie je al helemaal met die wedstrijdfluit rondlopen. Heb je je gele en rode kaarten ook bij je?